luni, 20 mai 2013

Vişan Ştefania

Mă numesc Vişan Ştefania.
Sunt tipa pe care o recunoşti pe străzile Bucureştiului dupa aerul înţepat şi bazat, dar totuşi inocent şi cu o oarecare notă de puritate. Am acel ceva ce atrage ochiul privitorului indiferent de situaţie. Unii spun că e şarm, alţii vorbesc de o carismă desăvârşită, dar cei mai mulţi replică scurt şi la obiect: sex-appeal. Adevarul e undeva la mijloc. Majoritatea persoanelor ma ştiu drept o fata serioasă, cu minte si care le dă clasă multora, care mergând la cel mai bun liceu din ţară, are propriile ei standarde şi nu-şi pierde timpul cu oricine sau orice; care are un suflet cald şi o minte deschisă; care e sinceră şi onestă, inocentă şi ascultătoare; copila pe care orice parinte şi-ar dori-o; fata care capata încrederea tuturor cu o singură privire. Nu pot să zic că asta este o faţadă pe care mi-am construit-o cu atenţie şi pe care o menţin cu grijă deoarece uneori am impresia că... eu chiar sunt aşa. Sau aş putea fi. Sau cel puţin cu siguranţă am fost. În orice caz... e ceva acolo. La cei 15 anişori ai mei, mulţi nu mă consideră o persoană cu istorie, cu poveste sau cel puţin cu o oarecare experienţă de viaţă, ci doar o copilă.
Aparenţele inşeală.
Sunt tânără. Simt cum fiecare picătură de viaţa îmi joacă în vene. Simt cum lumea e a mea. Visez. Îmi doresc. Sper. Vreau. Şi totul e al meu. Pot să am tot ceea ce-mi doresc. Absolut orice. Pot să fac tot ceea ce vreau. Pot să ma simt bine. Pot să fiu libera. Pot să-mi bat joc. Pot să fiu cu minte. Pot să am in mine toate cele 12 zodii in aceeasi clipa.
Sunt Vişan Ştefania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu